Inleiding
Het kan voorkomen, dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij CBT Rijnmond.
We willen graag dat onze patiënten tevreden zijn, dus willen we klachten snel en goed behandelen en kijken hoe we samen tot een oplossing kunnen komen.
U kunt gebruik maken van deze klachtenregeling van CBT Rijnmond, die bestaat uit 4 stappen:
-
-
- Stap 1: U bespreekt de klacht met uw tandarts.
Als dat geen oplossing biedt, - Stap 2: U dient een klacht in bij de directie van CBT Rijnmond.
Als de klacht nog niet opgelost is, dan - Stap 3: U dient een klacht in bij de onafhankelijke klachtencommissie
Indien de klacht onopgelost blijft, dan - Stap 4: Externe klachtencommissie.
- Stap 1: U bespreekt de klacht met uw tandarts.
-
De klacht bespreken met de eigen CBT Rijnmond tandarts
Voor een snelle afhandeling van klachten is de eerste stap dat u over uw klacht met uw eigen CBT Rijnmond tandarts spreekt om te zoeken naar een oplossing. Vaak is het handig hiervoor een afspraak bij CBT Rijnmond te maken om de klacht, mondeling of telefonisch te bespreken. Als u dat wilt kunt u vragen of de leidinggevende bij dit gesprek aanwezig is.
De klacht schriftelijk indienen bij CBT Rijnmond
Als bespreking met uw eigen CBT Rijnmond tandarts geen oplossing biedt, dan kunt u uw klacht bespreken met de directie van CBT Rijnmond. U kunt uw klacht schriftelijk indienen t.a.v. de directie van CBT Rijnmond. Uiterlijk binnen een week wordt er contact met u opgenomen om alsnog te kijken of de klacht opgelost kan worden.
Adres:CBT Rijnmond
Wytemaweg 10
3015 CN Rotterdam
De onafhankelijke klachtenregeling van CBT Rijnmond
Indien de klacht onopgelost blijft dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van CBT Rijnmond, die naar de aard van de klacht op dat moment wordt samengesteld: info@cbtrijnmond.nl, of schriftelijk t.a.v. de klachtencommissie:
CBT Rijnmondt.a.v. de klachtencommissie
Wytemaweg 10
3015 CN Rotterdam
Externe klachtencommissie
CBT Rijnmond is aangesloten bij de geschillencommissie Zorg Algemeen. Voor informatie klik hier.
Melding, registratie en evaluatie van klachten
CBT Rijnmond registreert de ontvangen klachten om periodiek te evalueren of het beleid moet worden aangepast.
De klachten onder 3 en 4 zijn schriftelijk vastgelegd. De klachten onder punt 2 worden, indien zij worden opgelost gemeld aan het managementteam, zodat ook deze bij de periodieke evaluatie van klachten worden betrokken.